شما در حال مشاهده هستید بهترین روانشناس کودک تهران

بهترین روانشناس کودک تهران

  • دسته‌بندی پست:روانشناسی کودک
  • دیدگاه‌های پست:0 دیدگاه
  • زمان مطالعه:زمان مطالعه: 3 دقیقه

بهترین روانشناس کودک تهران کسیه که در حوزه مشاوره کودک و نوجوان تخصص داره. شاید براتون این سوال پیش بیاد که مشاوره کودک چیه؟مشاوره کودک یکسری خدمات درمانی به کودکانه که توسط متخصصان روانشناسی انجام میشه. بهترین روانشناس کودکان تهران می‌تونه به کودکانی که دچار مشکلانی مانند پرخاشگری، استرس، کمبود اعتمادبه‌نفس، بی‌خوابی، لجبازی و… شدن، کمک کنه. پدر و مادرها باید توجه داشته باشند که اگه با این مشکلات مواجه شدن هر چه زودتر به یک روانشناس کودک خوب در تهران مراجعه کنند. 

سنین کودکی، بسیار حساسه و آسیب‌پذیزی کودکان بیش‌تر از سایر افراده. بنابراین حل مشکلات کودکان از اهمیت بالایی برخورداره، زیرا عدم درمان مشکلات کودکان می‌تونه روی آینده اونا نیز تأثیرگذار باشه. البته علاوه بر درمان توسط روانشناس، یکسری راه‌کارهای اساسی نیز باید از جانب والدین و خانواده نیز برای رفع مشکلات کودکان انجام بشه. بنابراین پیدا کردن بهترین روانشناس کودک تهران در پیدا کردن ریشه مشکلات و حل اونا به شما کمک می‌کنه.

اهمیت مراجعه به بهترین روانشناسان کودک در تهران

آیا مراجعه به بهترین روانشناس کودک و نوجوان در تهران روی شخصیت و موفقیت کودک در آینده هیچ تاثیری داره؟؟ باید در جواب این سوال بگم که روانشناس کودک و نوجوان فردین که از والدین و کودک مصاحبه می‌کنه و با انجام تست‌های روانشناسی مختلف به  ریشه رفتارهای نادرست کودک پی می‌بره. سپس مشاور با تونستن علل به وجود آورنده مشکل، می‌تونه به کودکان کمک کنه تا مشکلشون رو حل کنن. یادتون باشه که بسیاری از مشکلات و رفتارهای نامتعارف در بزرگسالی ما، ریشه در کودکی‌مان دارد، پس چرا از همون کودکی به فکر رفع این مشکلات نباشیم. پدرومادرها موظفند که در صورت مشاهده هر گونه مشکل در کودکانشون از همون کودکی به فکر رفع مشکل باشن و به یه متخصص مراجعه کنند.  

حوزه‌های ارایه شده توسط بهترین روانشناس کودک در تهران

بهترین روانپزشک کودک در تهران و روانشناسان متخصص در این حوزه در زمینه های مختلفی بهترین خدمات رو ارائه می‌دن. رایج‌ترین زمینه‌هایی که توسط بهترین روانشناس کودک تهران بررسی میشن رو در ادامه به شما معرفی نمودیم:

تربیت جنسی کودکان

یکی از مهم‌ترین مسائلی که باید برای آن از یه مشاور کودک و نوجوان کمک گرفت، پرورش صحیح کودکان و تربیت جنسی اونا هست. اکثر پدر و مادرها با نکات مرتبط با آموزش جنسی کودکان و چگونگی آموزش اونا آشنا نیستن. بنابراین بهتره که برای پرورش کودکان در این زمینه که به سلامتشون خیلی کمک می‌کنه به دنبال یه روانشناس خوب در تهران باشن و از او کمک بخوان.

امروزه کودکان با فضای مجازی در ارتباط هستند و بر اساس اینکه در این فضا اطلاعات نامناسب جنسی بسیار زیاد دیده میشه، باید تربیت جنسی کودکان بسیار جدی پیگیری بشه. توجه نکردن به این حوزه تربیتی می‌تونه باعث ایجاد مشکلات انطباقی و جنسیتی شدید و متنوع در بزرگسالی کودکان بشه. 

مشکلات رفتاری کودکان

مورد بعدی که توسط روانشناس کودک مورد بررسی قرار میگیره، مشکلات رفتاری کودکانه. امروزه اکثر کودکان و نوجوانان از کاراکترهای سینمایی و یا برخی از افراد فامیل الگو می‌گیرن و رفتار و گفتار عجیبی از خودشون بروز میدن. پدر و مادرها فکر میکنن که این رفتارها موقتی هستن و به زودی از بین میرن، اما مسئله اصلی اینکه این الگوها در شکل‌گیری شخصیت کودکان بسیار زیاد تاثیرگذار هستن.  این رفتارها به مرور زمان به عادات رفتاری تبدیل میشن و تغییر اونا بسیار مشکل خواهد بود. بنابراین در ارتباط با این مشکل نیز حتما از یه روانشناس خبره کمک بگیرید. 

بهترین روانشناس کودک تهران

مشاوره در حوزه مراحل رشد کودکان

مراحل رشد انسان که شامل دوره‌هایی از تحولات خاص شناختی، جسمی و عاطفیه در سنین کودکی و نوجوانی از اهمیت بالایی برخورداره و از سنین دیگه بسیار مهم‌تره. دوره‌های رشدی مهم انسان در سنین زیر ۱۸ سال عبارتند از:

  • دوره اضطراب جدایی و ترس از غریبه در سال اول زندگی
  • دوره بازی‌های انفعالی در 3 تا 5 سالگی
  • دوره بازی کردن با همسالان در 6 تا 10 سالگی
  • دوره بحران هویت در نوجوانی
  • بلوغ و مسائل عاطفی و جنسی آن
  • دوره خودمحوری و اضطراب اجتماعی ناشی از آن در نوجوانان

روانشناسان میتونند در رشد بهتر کودکان در هر یک از مراحل فوق به اونا کمک کنند. بنابراین هرگز اهمیت پیداکردن بهترین روانشناس کودک تهران رو برای رشد بهتر فرزندانتان فراموش نکنید.

سایر خدمات ارایه شده توسط بهترین روانشناس کودک تهران

بهترین روانشناسان کودک در تهران میتونند که اکثر اختلالات مرتبط با کودکان از جمله اضطراب کودکان، افسردگی کودکان، شب ادراری، اختلالات خواب و… رو نیز درمان کنند. همچنین گذر از روزهای سخت شکست عشقی در نوجوانان با کمک روانشناسان آسان‌تر خواهد شد.

فاطمه مرادی

من فاطمه مرادی، کارشناس ارشد روانشناسی کودک و نوجوان در کلینیک ارگانیک مایندد به صورت حضوری و تلفنی در کنار شما عزیزان هستم تا در رفع تمامی مشکلات مرتبط با کودکان اون بهتون کمک کنم. 

جمع‌بندی

اگه با مشکلات مختلف در رفتار کودک خود مواجه شدید حتما به دنبال  بهترین روانشناس کودک تهران باشید تا به شما در رفع مشکلات فرزندتون کمک کنه. بهترین روانشناس کودک در تهران می‌تونه برای داشتن زندگی بهتر کودکانتون یاری کنه. از این که تا انتهای این مقاله درکنار ما بودید،متشکریم.

دیدگاهتان را بنویسید